Nalcılık Yeniden Başladı

Atlar Sahneye Çıkınca

24.02.2012 00:00:00 0
Nalcılık Yeniden Başladı

Atlar Sahneye Çıkınca


Nalcılık Yeniden Başladı


Haber: Hamza Salman


         Uzun bir aradan sonra  binek atlar yeniden piyasaya çıkmaya başladı. Atların yeniden ulaşımda kullanılmaya başlaması üzerine nalcılık da meslek olmaya başladı.


         Daha önceleri taşıma aracı olarak kullanılan atlar şimdilerde de daha çok zevk için kullanılıyor. Geçmişte özellikle Doğubayazıt?ın kurtuluş bayramında mutlaka at yarışları yapılırdı. Dolayısıyla Doğubayazıt?ta çok ayıda at besleniyordu.


         Bölgemizde atlar yarışlarda ve cirit oyunlarında kullanıldığı gibi özellikle yolu bozuk yerleşim yerlerinde binek vasıtası olarak da kullanılmaktadır.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33