Mısır ve ayçiçeğini korumak için domuz avına çıktılar

.

Magazin 30.09.2019 10:10:00 0
Mısır ve ayçiçeğini korumak için domuz avına çıktılar

Ağrı'nın Eleşkirt ilçesinde tarlaları yaban domuzlarından korumak için avcıların katılımıyla sürek avı başlatıldı.

İlçede yaban domuzlarının köylerdeki tarlalara verdiği zararı önlemek için İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Avcılar Derneği tarafından sürek avı başladı.

Vatandaşların mısır ve ayçiçeği tarlalarını korumak için başlatılan çalışmada, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ve avcılar derneğinden oluşan bir ekip görev aldı.

Yaban domuzlarına karşı başlatılan sürek avı, ilçeye bağlı Ergözü, Yücekapı, Dolutaş ve Uludal köylerindeki ağaçlık alanlarda gerçekleştirildi.

İki yaban domuzunun vurulduğu sürek avını, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bitkisel Üretim Müdürü Baykan Aslan ile İlçe Tarım ve Orman Müdürü Murat Yazıcı da takip etti.(aa)

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,00% 0,31
  • GRAM ALTIN

    6021,41% 0,71
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33