Milli Eğitimce Saydam’a plaket

Doğubayazıt Gazetesi

Magazin 21.01.2021 09:34:00 0
Milli Eğitimce Saydam’a plaket

Milli Eğtim Müdürü İhsan KÖSEN ve Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Yasemin MUTLU, Kovid-19 pandemisi ile mücadelede Doğubayazıt'ta görev yapan sağlık çalışanları adına ilçe Sağlık Müdürü Turan Saydam'a plaket verdi.

Milli Eğitim Müdürü İhsan Kösen, milletimizin her ferdinin pandemi sürecinde sağlık çalışanlarına yürekten teşekkür ettiğini, bu teşekkürü plaket ile taçlandırmak istediklerini ifade etti.

Kösen, "Umarım bu hastalık daha fazla uzamaz. İnşallah kısa zamanda aşılar vurulur, bu pandemi tarihe karışır ve acı bir hatıra olarak anılarda kalır. Tüm Türkiye’de olduğu gibi Doğubayazıt’ta da çok sinsi ve güçlü bir düşmana karşı bir savaş veriliyor. Sağlık çalışanlarımız, bu savaşı ilk günkü gayret ve kararlılıkla devam ettiriyor. Kamu kurum ve kuruluşlar başta olmak üzere tüm kesimler bu mücadeleye destek verdi. Bu süreçte kaybettiğimiz sağlık çalışanlarımızı millet sinesine gömdü, kalbinde yaşatmaya devam edecek. Hepsine Allah’tan rahmet diliyorum” dedi. 

Anahtar Kelimeler: Milli Eğitimce Saydam’ plaket
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33