MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NDAN OKUL MÜDÜRLERİ VE ÖĞRETMENLERE BİR YASAK DAHA

Milli Eğitim Bakanlığı, yeni eğitim öğretim yılı başlamadan önce, iş ve işleyişe dair pek çok konuda genelge yayınlıyor.

Eğitim 21.08.2024 10:08:00 0
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NDAN OKUL MÜDÜRLERİ VE ÖĞRETMENLERE BİR YASAK DAHA

Milli Eğitim Bakanlığı, yeni eğitim öğretim yılı başlamadan önce, iş ve işleyişe dair pek çok konuda genelge yayınlıyor. Okul müdürleri ve öğretmenlerden bu genelgelere uymaları bekleniyor.

Bilindiği üzere Milli Eğitim Bakanlığı ilçeler arası görevlendirme, kayıt parası, deneme sınavları gibi pek çok konuda yasak koymuştu. Milli Eğitim Bakanlığı’ndan bir yasak daha geldi.

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

''Ücretsiz dağıtımı yapılan kaynaklar dışındaki materyallerin okullarda/kurumlarda reklam ve tanıtımı yapılmayacak, bu materyaller öğrencilere aldırılmayacak.''

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33