MİLLETVEKİLİ EKREM ÇELEBİ: “AĞRI’YA 147 DOKTOR ATANDI”

11 Eylül 2019 tarihindeki kurada atamaları yapılacak.

3.09.2019 08:26:00 0
MİLLETVEKİLİ EKREM ÇELEBİ: “AĞRI’YA 147 DOKTOR ATANDI”

Ağrı Milletvekili Ekrem Çelebi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Ağrı merkez ve ilçeleri için 147 doktor kadrosunun tahsis edildiğini açıkladı.

Çelebi yaptığı paylaşımda şu sözlere yer verdi: ”Ağrı Merkez ve İlçelerimize 20'sı Uzman Doktor olmak üzere toplam 147 Doktor kadro tahsisi yapılmıştır. 11 Eylül 2019 tarihindeki kurada atamaları yapılacak olup, güvenlik soruşturmaları tamamlandıktan sonra görevlerine başlayacaklardır. 

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33