MESAİ SAATLERİ 08.00-17.00 OLARAK UYGULANACAK

Doğubayazıt Gazetesi

Güncel 2.03.2021 08:17:00 0
MESAİ SAATLERİ 08.00-17.00 OLARAK UYGULANACAK

Cumhurbaşkanlığı genelgesiyle kamu kurum ve kuruluşu çalışanlarının esnek çalışma uygulaması kaldırıldı.

Ağrı'da kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların mesai saatleri yeniden belirlendi.   Ağrı Valisi Osman Varol, kentteki uygulama ile ilgili olarak şu açıklamayı yaptı: "Cumhurbaşkanlığı genelgesiyle kamu kurum ve kuruluşu çalışanlarının esnek çalışma uygulaması kaldırılmıştır. 02.03.2021 tarihinden itibaren Ağrı ve ilçelerindeki mesai saatleri; 08.00-12.00 13.00-17.00 olarak uygulanacaktır."
 

Anahtar Kelimeler: MESAİ SAATLERİ .-. OLARAK UYGULANACAK
  • BIST 100

    17902,88%0,11
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,21% 0,28
  • GRAM ALTIN

    6073,57% 0,75
  • Ç. ALTIN

    9733,01% 0,80

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33