İlginizi Çekebilir
MEM`İN DOĞUBAYAZIT KARABULAK ORTAOKULUNDAKİ TOPLANTISI
Doğubayazıt Karabulak Yatılı Bölge Ortaokulu`nda İlçe Merkezindeki Yatılı Bölge Ortaokul Müdürleri ile Toplantı Yapıldı
Toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak ASLAN, Şube Müdürleri Kamuran UĞUR ve Halis DEMİR ile üç yatılı bölge ortaokulu müdürü katıldı.
Sabah saat 6.30` da öğrencilerle kahvaltı yapan ishak ASLAN ve beraberindekiler, sınıfları ve pansiyonu ziyaret ettiler. Öğrenci devamsızlıkları, "Yarın Bizdesiniz" programı uygulama safhaları, yemekhane temizlik ve hijyeni, etütler, TEOG sınavına hazırlık ve okuma yazma sorunu yaşayan öğrencilerin başarılarının arttırılması hususları görüşüldü.
İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak ASLAN; YBO Müdürleri ile aylık toplantıyı sabah kahvaltısı ile birlikte öğrencilerle birlikte yaptığı, bu amaçla ortak koordinasyon ile YBO`larda başarıyı arttırmayı amaçladıklarını belirtti. Bu toplantılarda elde edilen verim il ve ilçe çapında başarıyla ortaya koymak istediklerini belirtti.
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




