MANGALDA KÜL BIRAKMAYAN DOĞUBAYAZIT`LI YETKİLİLER KADÜK KALDI

DOĞUBAYAZIT YETKİLİLERİ SAHİPLENMEYİNCE, EVSİZ YAŞLIYA ASP İL MÜDÜRLÜĞÜ SAHİP ÇIKTI...

Yaşam 22.05.2015 21:26:10 0
MANGALDA KÜL BIRAKMAYAN DOĞUBAYAZIT`LI YETKİLİLER KADÜK KALDI
 Doğubayazıt İlçesi'nde çatısı çökmek üzere olan, elektriği ve suyu olmayan harabe bir evde yaşam mücadelesi veren 81 yaşındaki Emer Zerener'e, Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü sahip çıktı.  
 
 81 yaşındaki Emer Zerener'e, Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü sahip çıkarak, huzurevine yerleştirdi. 
 
Durumu yerinde incelemek üzere bizzat kendisi giden Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Veysel Topkaya, Emer Zerener'i kendileri ile birlikte Ağrı'ya gelerek huzurevine yerleşmesi konusunda ikna etmeye çalıştı. 
 
Evinden ayrılmak istemeyen yaşlı adamı uzun süren ikna etmeye çalışan İl Müdürü Topkaya'nın çabaları sonrası yaşlı adam gelmeye ikna oldu. 
 
Topkaya, Emer amcamızı bulunduğu ortamdan, sosyal çalışmacı arkadaşlarımızla birlikte alarak Ağrı Huzurevi Müdürlüğümüze yerleştirdik. Bundan sonra Emer amca devletin sıcak ortamında sağlıklı bir şekilde, hiçbir barınma problemi olmadan yaşayacak” dedi.
/resimler/2015-5/22/2134503522539.jpg
 
/resimler/2015-5/22/2135097741696.jpg
 
/resimler/2015-5/22/2135366335921.jpg
 
 
 
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33