KÜRT GÜZELLİK YARIŞMASI

En güzel Kürt kızı seçildi: Fenik Muhammed Abdülkerim

Magazin 29.09.2013 09:38:28 0
KÜRT GÜZELLİK YARIŞMASI

Kürt Bölgesel Yönetimi`ndeki "2. Kürdistan Güzellik Yarışması" Erbil kentinde düzenlendi. Akşam saat 21.00`da başlayan etkinliğe Kürt sosyetesi ve sanat camiasından geniş katılım oldu.
Aralarında yabancı simaların da olduğu 10 kişiden oluşan jüri heyeti, sahneye çıkan 12 genç kız için değerlendirme yaptı. Jürinin oylaması sonucunda Fenik Muhammed Abdülkerim (25) birinci seçildi. İsminin açıklanmasından sonra "Kürdistan Güzeli" tacını takan Fenik, yaptığı konuşmada, Kürt kadınlarının bütün dünyada tanınması için bu tür etkinliklerin önemli olduğunu söyledi. "Kürdistan Güzellik Yarışması`nda" ikinciliğe Dania Enver, layık görülürken; Çavan Muhammed isimli genç kız ise üçüncü seçildi.

Anahtar Kelimeler: KÜRT GÜZELLİK YARIŞMASI
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33