İlginizi Çekebilir
Kurban kesimi sırasında 13 bin 513 kişi hastanelik oldu
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Kurban Bayramı’nın ilk günü yaralanma nedeniyle 13 bin 513 kişinin sağlık tesislerine başvurduğunu açıkladı.
Sağlık Bakanı Memişoğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Kurban Bayramı’nın ilk gününde, kurban kesimi esnasında yaşanan yaralanmalar nedeniyle sağlık tesislerimize toplam 13 bin 513 kişi başvurmuştur. Süreç boyunca vatandaşlarımızı daha dikkatli olmaya davet ediyor; yaralanan kardeşlerimize acil şifalar diliyorum. Bayram mesaisinde fedakârca görev yapan tüm sağlık çalışanlarımıza yürekten teşekkür ediyorum" dedi. iha
Anahtar Kelimeler:
Kurban
kesimi
sırasında
hastanelik
-
BIST 100
18066,77%-0,16
-
DOLAR
46,31% 0,06
-
EURO
53,91% 0,25
-
GRAM ALTIN
6448,95% 0,05
-
Ç. ALTIN
10444,97% -0,53
Egazete
- Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
- Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli
Ağrı
17.06.2026
- İMSAK 02:37
- GÜNEŞ 04:32
- ÖĞLE 12:14
- İKİNDİ 16:11
- AKŞAM 19:45
- YATSI 21:31




