İlginizi Çekebilir
KULLANIM ALANLARI SIK SIK DEZENFEKTE EDİLİYOR…
Doğubayazıt belediye ekipleri, yeni tip korornavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında kent merkezindeki kullanım alanlarının tamamını sürekli dezenfekte ediyor.
Belediyeden yapılan açıklamada, salgına karşı alınan önlemlerin titizlikli yürütüldüğü belirtildi.
Belediye birimlerindeki ekiplerin, 7 gün 24 saat aralıksız olarak dezenfeksiyon çalışmalarını sürdürdüğü aktarılan açıklamada, "Şehrin dört bir yanında toplu kullanım alanları rutin olarak dezenfekte edilirken, tüm mahallelerde kaldırımlar ve yollar itfaiye araçları ile ilaçlanıyor.
Dezenfeksiyon çalışmasını yürüten ziraat mühendisleri yaptığı açıklamada, plan dahilinde çalışmalarını yürüttüklerini belirterek, "Her gün bir mahalleyi dezenfekte ediyoruz. Yaptığımız bu çalışma, koronavirüs salgını kontrol altına alınana kadar aralıksız devam edecektir." Dediler.
Anahtar Kelimeler:
KULLANIM
ALANLARI
DEZENFEKTE
EDİLİYOR…
-
BIST 100
17885,54%0,01
-
DOLAR
46,54% -0,02
-
EURO
53,20% 0,27
-
GRAM ALTIN
6058,83% 0,51
-
Ç. ALTIN
9725,09% 0,72
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




