Kışlıklar Vitrinleri Süslemeye Başladı

Kış mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte

Siyaset 16.10.2012 21:00:00 0
Kışlıklar Vitrinleri Süslemeye Başladı

Vitrinleri artık kışlık kıyafetler süsledi


Kışlıklar Vitrinleri Süslemeye Başladı


Doğubayazır Gazetesi


         Kış mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte yazlık kıyafetler vitrindeki yerini kışlık giysilere bıraktı.


         Doğubayazıt?taki konfeksiyon mağazaları, vitrinlerini artık kışlık kıyafetlerle süslemeye başlarken, vatandaşlar da kışlık kıyafet ihtiyaçlarını gidermek için mağazalara gitmeye başladı.


         Doğubayazıt?ta ticari faaliyet gösteren bir mağazanın işletmecisi, kış mevsimine yaklaşılmasıyla birlikte taleplerin de değişmeye başladığını söyledi. Mağaza Sahibi Kamber Sarıhan, daha önce yazlık elbiselerle süslenen vitrinlerde, artık kışlıklar görücüye çıktığını belirterek, ?Bu ay sonuna kadar mevsimlik elbiseler, vitrinlerden tamamen kalkar.? dedi. 
         Sarıhan, ?Bu kış sezonunda Doğubayazıt?ta daha çok renkli ama ağır kıyafetler tercih ediliyor.? dedi.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33