KIŞ HERKESİN EVİNDE, KİMİ ZAHMETSİZ ISINIYOR, KİMİ ISINMAK İÇİN DONUYOR.

ESKİLERİN BİR TABİRİ VARDIR, "YAN BAŞINA, DÖN BAŞINA"

Güncel 7.02.2022 11:30:00 0
KIŞ HERKESİN EVİNDE, KİMİ ZAHMETSİZ ISINIYOR, KİMİ ISINMAK İÇİN DONUYOR.

Nezir ÇELİK

Özeti şudur bu deyimin, çaresizlik insana, mecburi çareler ürettirir.

Kış uzundur.

Kömür, odun, tutuşturmalık tahta parçası, YADA YAKILAN TEZEK… bir türlü bitmek bilmeyen soğuk, ardı ise  masraf ve bir kış boyu kül taşıma eziyeti.

Doğalgaz evlere gelmeden önceki hepimizin ısınma kaynağı olan TEZEK odun kömür ve soba dörtlüsü, hâlâ birçok dar gelirli insanımızın olmazsa olmazı muhakkak.

Mütemadiyen kışı geçirmek için alınması mecburi olan bu malzemeleri emin olun, almakta zorlanan insanlarımız var.

Sizin alma gücünüzü sarsmayacak her hangi bir kışlık malzeme, buna ihtiyacı olan vatandaşın yuvasını, sizinde vicdanınızı ısıtacaktır.

 

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33