KIŞ LASTİĞİ ZORUNLU HALE GELDİ

Şehirler arası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlarda 1 Nisan`a kadar kış lastiğinin kullanılması zorunlu hale geldi.

Ekonomi 1.12.2012 15:37:27 0
KIŞ LASTİĞİ ZORUNLU HALE GELDİ
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı`nca hazırlanan ve Resmi Gazete`de yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmeliğe göre kış şartlarına uygun lastiği bulunmayan araçların yola devam etmelerine izin verilmeyecek. Kurala uymayan araçlar için 500 lira ceza uygulanacak.
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33