KIŞ LASTİĞİ YOĞUNLUĞU BAŞLADI?

.

Yaşam 29.11.2016 09:57:40 0
KIŞ LASTİĞİ YOĞUNLUĞU BAŞLADI?

Karayolları ve Trafik Kanunu uygulamaları nedeniyle 1 Aralık´ta zorunlu hale gelecek kış lastiği uygulaması nedeniyle lastikçilerde yoğunluk yaşanıyor. 

1 Aralık´ta yapılacak kontrollerde ceza almak istemeyen sürücüler, son günü beklemeden lastikçilere giderek kış lastiklerini takmaya başladı. 

Kanun çerçevesinde 1 Aralık´ta takılması zorunlu olan kış lastiği uygulaması nedeniyle vatandaşların değişime başladığını belirten İşletmeci Ömer Ergün, vatandaşların kar ve fırtınaya yakalanmadan kış lastiği takmaları gerektiğini vurguladı.

Daha önce el emeğiyle yapılan lastik değişiminin gelişen teknolojiyle yerini modern makinelere bıraktığını belirten Ergün, günde 100-150 aracın lastiğini değiştirebildiklerini söyledi.

Ergün, "Lastik alırken kaliteli ve güvenli olmasına çok dikkat etmemiz gerekiyor. Kışlık lastiklerde M+S ambleminin bulunması lazım. Bu amblem lastiğin üzerinde bulunmuyorsa, bu kar lastiği değildir." ifadelerini kullandı.(AA)

/resimler/2016-11/29/0959357048018.jpg

/resimler/2016-11/29/0959559809625.jpg

Anahtar Kelimeler: LASTİĞİ YOĞUNLUĞU BAŞLADI
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33