KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLADI

Eleşkirt ilçesinde şehirlerarası yük ve yolcu taşıyan ticari araçların kış lastiği takma zorunluluğunun başlamasıyla lastik satıcı ve tamircilerinde yoğunluk yaşanıyor.

Magazin 3.12.2014 11:11:49 0
KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLADI

Sürücüler, araçlarının kış lastiklerini taktırmak için oto lastikçilere akın etti. Lastik tamircileri ise kış lastiği takma zorunluluğundan memnun olduklarını ve lastik fiyatlarında kampanya başlatarak destek olduklarını belirttiler.
Lastik tamircisi Hakan Zirek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kış lastiği takma zorunluluğunun başlamasıyla birlikte işlerinin arttığını söyledi.
Müşterilerin kış lastiği uygulamasının bilincinde olduğunu vurgulayan Zirek, hem işlerini yaptıklarını hem de halka hizmet ettiklerini dile getirdi.
Lastik tamircisi Yavuz Aslan ise lastik değişiminin insanların can güvenliği için önemli olduğuna değinerek, "Bir arabanın kaportası en az 4-5 bin liradır fakat 4 adet lastik 400-700 lira arasındadır. Bu da bizi kazadan ve daha büyük masraflardan koruyor" şeklinde konuştu. (AA)

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33