KİBRİTLE OYNARKEN ELBİSELERİ TUTUŞUP YANAN KÜÇÜK YUSUF İYİLEŞİP OKULA GİTMEK İSTİYOR

Yusuf Paliğa: "Çocuklar böyle tehlikeli şeyler yapmasın"

Sağlık 8.10.2021 09:22:00 0
KİBRİTLE OYNARKEN ELBİSELERİ TUTUŞUP YANAN KÜÇÜK YUSUF İYİLEŞİP OKULA GİTMEK İSTİYOR

Ağrı'da yaktığı kibritin elbiselerini tutuşturması sonucu vücudunda yanıklar oluşan ve Erzurum Şehir Hastanesinde tedaviye alınan 8 yaşındaki Yusuf Paliğa, iyileşip okula gideceği günü bekliyor.

Ağrı kent merkezde yaşayan Yıldırım Paliğa'nın oğlu 3. sınıf öğrencisi Yusuf Paliğa, 1 hafta önce mutfaktan aldığı kibriti yakınca kıyafetleri aniden alev aldı.

Ailesinin yardımıyla elbisesindeki alevler söndürülen küçük Paliğa, ambulansla kaldırıldığı Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki ilk müdahale sonrası Erzurum Şehir Hastanesi Yanık Tedavi Merkezine sevk edildi.

Sol kolu ile göğsünde 2. derece yanıklar oluşan ve halen tedavisi süren Yusuf Paliğa, iyileşip okula gideceği günü umutla bekliyor.

Yusuf Paliğa, kibritle oynadığı için çok pişman olduğunu söyleyerek, "Kibritin nasıl yandığını merak ettiğimden kibritle biraz oynamak istedim ve sonunda yandım. Çocuklar böyle tehlikeli şeyler yapmasın. İyileşip biran önce okuluma gitmek istiyorum." dedi.

Baba Yıldırım Paliğa da çocukların kibrit ve çakmak gibi tehlikeli şeylerden uzak durmasını, ailelerin de bu konuda daha dikkatli olmasını istedi.(aa)

  • BIST 100

    17888,03%0,03
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,02
  • GRAM ALTIN

    6052,21% 0,40
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33