Kaymakam Hüseyin Yılmaz

2011 Yılını Değerlendirdi

10.01.2012 00:00:00 0
Kaymakam Hüseyin Yılmaz

Okul Yatırımlarında Başarılı


Bir Yıl


Kaymakam Hüseyin Yılmaz 2011 Yılını Değerlendirdi


Haber : Nezir ÇELıK


         Doğubayazıt Kaymakamı Hüseyin Yılmaz 2011 yılının eğitim ve öğretim sektöründe verimli geçtiğini, gerek devlet bütçesinden, gerekse hayırsever hemşerilerimizin değerli katkılarıyla yeni okullar yapıldığını, ayrıca özellikle köylerde bulunan birçok okulun da onarıldığını söyledi.


         ış adamı ıbrahim Yasubuğa?dan övgü ile söz eden kaymakam Yılmaz, ?bu hemşerimiz büyük bir ciddiyet ve titizlikle ilçe merkezinde devasa ve görkemli bir okul yaptırdı. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Böyle sorumluluk sahibi iş adamları var oldukça bu toplumda sosyal sıkıntılar azalır. Nitekim hemşerimiz Halis Tan?da ilçedeki çok sayıda okulun onarımında yardımcı olmuştur? dedi.


         ılk ve orta öğretimdeki okul yapma başarısını ne yazık ki yükseköğretimde gösteremediklerini ifade eden kaymakam Yılmaz, ?yıllardır Doğubayazıt?ta kurulması gereken yüksekokul bu güne kadar yapılmadı. Hayırsever hemşerilerimiz daha çok ilk ve orta dereceli okul yapımına yöneliyorlar. ınşallah bir gün biri çıkar Doğubayazıt Yüksekokulunu da yapar. Aksi durumda üniversite şehri olmamız daha çok zaman alır. Ağrı IC Üniversitesinin olanakları yüksekokul inşasına yetmiyor olacak ki bu güne kadar yapılmadı? diye konuştu.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33