Karayolları Yol Yapmaya Başlıyor Sonra da Yarım Bırakıyor

KARAYOLLARI HEP BÖYLE YAPIYOR

8.05.2015 08:14:45 0
Karayolları Yol Yapmaya Başlıyor Sonra da Yarım Bırakıyor

Nezir Çelik  Yazıyor

Transit yolu yapan Karayolları her zaman yaptığı gibi yine yolu yarım bıraktı. Karayolları ışıklarında başlayan yol buradan da çalışmalarını sonlandırdı.

Öyle  ki bu yarım yamalak çalışma ile yolda adeta iki yaka meydana gelmiş oldu. Trafik ışıklarının Ağrı tarafı asfalt döşenmiş, İran tarafı ise toz toprak içinde.

Yolda geçen ağır tonajlı araçların meydana getirdiği toz bulutu Doğubayazıt`ın her tarafını kaplıyor. İnsanların, binaların ve araçların zerine sinen tozlar dolayısıyla evlerin içine kadar gidiyor.

Durumdan son derece rahatsız olduklarını söyleyen vatandaşlar, "Karayolları hep böyle yapıyor başladığı işi hiç bir zaman bitirmiyor.

Ne olur bir günde başladığı işi dört dörtlük yapsın. Kimse de uyarmıyor. Üstelik bu tozdan yetkililerde etkileniyor fakat yine de kimse durumdan şikayetçi değildir" dediler.

/resimler/2015-5/8/0818197650923.jpg

/resimler/2015-5/8/0819094214076.jpg

/resimler/2015-5/8/0819578902656.jpg

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33