KAR YENİDEN ETKİLİ OLDU: BELEDİYE EKİPLERİ SABAHIN İLK IŞIKLARIYLA SAHAYA İNDİ

Haber: Zelal İlhan

Güncel 9.02.2026 16:13:00 0
KAR YENİDEN ETKİLİ OLDU: BELEDİYE EKİPLERİ SABAHIN İLK IŞIKLARIYLA SAHAYA İNDİ

Doğubayazıt’ ta kar yağışının yeniden etkisini göstermesiyle birlikte Doğubayazıt Belediyesi ekipleri, sabahın erken saatlerinden itibaren yol açma ve kar küreme çalışmalarına hız verdi. Kent genelinde ulaşımın aksamaması ve vatandaşların günlük yaşamlarını güvenli şekilde sürdürebilmeleri amacıyla ekiplerin yoğun bir mesai yürüttüğü bildirildi.

Özellikle ana arterler, cadde ve sokaklar ile yaya yollarında sürdürülen çalışmalar sayesinde trafik akışının rahatlatılması hedeflenirken, kaldırımlarda biriken karların da temizlenerek yayaların güvenli şekilde yürüyebilmesine olanak sağlanıyor.

Belediye yetkilileri, kar yağışının devam etmesi ihtimaline karşı ekiplerin sahada hazır bekletildiğini, ulaşımda herhangi bir aksama yaşanmaması için çalışmaların aralıksız sürdürüleceğini belirtti.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,94% 0,24
  • GRAM ALTIN

    5974,56% -0,08
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33