KAĞITLAR GERİ DÖNÜŞÜME GÖNDERİLDİ

Ağrı Şemsi Türkmen Anadolu Lisesi tarafından toplanan kağıtlar geri dönüşüme gönderildi

Magazin 21.06.2013 11:57:47 0
KAĞITLAR GERİ DÖNÜŞÜME GÖNDERİLDİ
Okul Müdürü Mustafa Tokmak, yaptığı açıklamada, Kağıtların çevreyi kirletmemesi, ağaçların yok olmaması amacıyla yıl içinde toplanan kağıtları geri dönüşüme gönderdiklerini söyledi. Tokmak bu kampanya ile öğrencilerin atık kağıtlarını toplayarak kağıtların çevreye dağılmasını önlemek ve çevreyi temiz tutmak hedefiyle geri dönüşüme gönderdiklerini belirtti. Tokmak gelecek yıllarda da bu faaliyetin devam edeceğini ifade etti.
  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33