Kaçak Kullanım Bedeli Fasıl Açıldı

Görünmeyen Elektrik Kaçakları

12.01.2012 00:00:00 0
Kaçak Kullanım Bedeli Fasıl Açıldı

Kaçak Kullanım Bedeli Fasıl Açıldı


Görünmeyen Elektrik Kaçakları Vatandaşlara Yansıtılıyor


Haber . HAMZA SALMAN


         Doğubayazıt?a dağıtım yapan ARAS Elektrik Dağıtım A.ş. düzenlediği faturalarda elektrik kaçakları için özel bir sütun açtı.


Bu sütunda fatura sahibine isabet eden kullanılmamış elektrik bedeli gösteriliyor.


         Kaçak kullanım bedelinin faturaların toplam tutarı üzerinden bir oran dahilinde yansıtıldığı anlaşıldı.


         Bu duruma tepki gösteren elektrik abonesi Halis Yıldız, ?kullanmadığım elektrik için yaklaşık yüzde 15 dolayında benden kaçak kullanım bedeli tahsil ediliyor. ıdare görevini yapmıyor. Sonuçta biz de mağdur oluyoruz. Hiçbir tarafta böyle bir uygulama yoktur. Tepkisizliğimiz nedeniyle elektrik şirketi kolay yoldan noksanlıklarını bizlerden tahsil ediyor? diye konuştu.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33