Kaçak elektriğe af geliyor

Yasa kabul edilirse dava açılmayacak.

Siyaset 2.06.2012 00:00:00 0
Kaçak elektriğe af geliyor

Kaçak elektriğe af geliyor


Kaçak elektrik kullananlara af getiren düzenleme komisyondan geçti. Yasa kabul edilirse zararı ödeyenlere dava açılmayacak.


         Kaçak elektrik kullananlara af getiren düzenleme TBMM Adalet Komisyonu?ndan geçti.


         Yasanın Genel Kurul?da kabulü halinde kaçak elektrik kullanan kişi pişman olur ve zararı öderse hakkında dava açılmayacak. Dava açılanlar da hüküm giyene kadar zararı ödedikleri takdirde en fazla bir yıl ceza alacak.


         Yargı paketinin komisyonda kabul edilen hükümleriyle nüfuz ticaretinin de kapsamı genişletildi.


         Kamu görevlisi üzerindeki nüfuzu sebebiyle, haksız bir işin gördürülmesi için kendisine veya bir başkasına menfaat temin eden kişilere 2 yıldan 5 yıla kadar hapis, 5 bin güne kadar adli para cezası getirildi.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17924,23%-0,21
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,86% 0,04
  • GRAM ALTIN

    5959,88% -0,32
  • Ç. ALTIN

    9611,38% -1,63

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33