İYİ PARTİ DOĞUBAYAZIT İLÇE BİNASININ AÇILIŞI YAPILDI

Şimşek İş Merkezinde açılışı yapılan İYİ parti hizmet binasının açılışına partililer ve vatandaşlar katıldı.

Siyaset 31.05.2022 17:08:00 0
İYİ PARTİ DOĞUBAYAZIT İLÇE BİNASININ AÇILIŞI YAPILDI

Açılışa, Ağrı İl Başkanı Cengiz Alpaslan, İl Teşkilatı, Taşlıçay İlçe Başkanı Erhan Çelik, Diyadin İlçe Başkanı Mehmet Ali Yenigün, Patnos İlçe Başkanı Müslim Coşkun, Tutak İlçe Başkanı Şah İsmail Yıldız, Eleşkirt İlçe Başkanı Ahmet Utku Aslan, Doğubayazıt Teşkilat Başkanı Yılmaz Erdoğdu ve Partililer katıldı.

İyi Parti İlçe başkanı Adem Öztürk konuşmada, Partimizi İlçemizde ve Ülkemizde iktidara taşımak için ben ve yönetim kurulu arkadaşlarımızla birlikte el ele çalışacağız. Açılışımıza katılan herkese teşekkür ediyorum dedi.

  • BIST 100

    17860,32%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,35
  • GRAM ALTIN

    5999,55% 0,34
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33