İlginizi Çekebilir
İYİ PARTİ DOĞUBAYAZIT İLÇE BİNASININ AÇILIŞI YAPILDI
Şimşek İş Merkezinde açılışı yapılan İYİ parti hizmet binasının açılışına partililer ve vatandaşlar katıldı.
Açılışa, Ağrı İl Başkanı Cengiz Alpaslan, İl Teşkilatı, Taşlıçay İlçe Başkanı Erhan Çelik, Diyadin İlçe Başkanı Mehmet Ali Yenigün, Patnos İlçe Başkanı Müslim Coşkun, Tutak İlçe Başkanı Şah İsmail Yıldız, Eleşkirt İlçe Başkanı Ahmet Utku Aslan, Doğubayazıt Teşkilat Başkanı Yılmaz Erdoğdu ve Partililer katıldı.
İyi Parti İlçe başkanı Adem Öztürk konuşmada, Partimizi İlçemizde ve Ülkemizde iktidara taşımak için ben ve yönetim kurulu arkadaşlarımızla birlikte el ele çalışacağız. Açılışımıza katılan herkese teşekkür ediyorum dedi.
Anahtar Kelimeler:
PARTİ
DOĞUBAYAZIT
BİNASININ
AÇILIŞI
YAPILDI
-
BIST 100
17860,32%-0,57
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,35
-
GRAM ALTIN
5999,55% 0,34
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




