İSVEÇTE ÇOCUK OLMAK?...

Dr. Hüseyin DEMİR

Bilim-Sanat-Kültür 4.01.2025 10:19:00 0
İSVEÇTE ÇOCUK OLMAK?...

Çocuk yere düştü, annesi öndeydi, döndü çocuğa gözünün köşesiyle baktı, çocukta yere düştükten sonra kafasını kaldırdı ve annesinin gözlerine baktı. 

Anne sakindi, 

Çocuk panik olacak bir şey olmadığını anlayınca ağlamaya gerek görmedi.

Ben ise olayı çözemiyorum, 

çünkü bizde çocuk düştüğünde illaki biri gidip onu kaldırır.

Sonra dayanamadım gidip annesine sordum, niye çocuğu kaldırmadınız diye, o da çocuğum kendisi kalkmasını öğrenecek, 

Yoksa hep arkasında birini bekler. 

Şimdi bana niye o ;

8 milyonluk ülke Volvo yu yapıyor da 80 milyonluk ülke onun kapısını yapamıyor diye sormayın…!!

İsveç ailelere dünyanın en ileri çocuk destek, teşvik ve yardım paketlerini sunmasına rağmen aileler çocuk yapmak için bin kere düşünüyor, niye? 

Çünkü o çocuğu yetiştirmenin çok ciddi bir sorumluluk olduğunu biliyorlar, 

çocuk yapmak 10 dakikalık iş bunu dünyada bilmeyen yok, 

ama onu büyütmek dünyanın en zor en uzun projesi…!!!!

Anahtar Kelimeler: İSVEÇTE ÇOCUK OLMAK?...
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33