İlginizi Çekebilir
İSHAKPAŞA YERLİYE BEDAVA OLSUN
Nezir ÇELİK
Yanı başımızdaki İshak Paşa Sarayına Doğubayazıt’lılar giremiyor. İlçe halkı İshakpaşa Sarayının her ziyaret ettiğinde mutlaka giriş ücreti ödemek zorunda kalıyor.
Bu durumun yanlışlığına dikkat çeken Ercan Emengen, “bu çok yanlış bir uygulama. Zaman zaman misafirlerimizi getiriyoruz. Onlara rehberlik yapmak için saraya girmek zorunda kalıyoruz. Bu kez de sürekli bizden de giriş ücreti alınıyor. Oysaki biz zaten sarayı görmüşüz. Biz gelen yabancılara rehberlik amacıyla giriyoruz. Bizden ücret alınmasının hiçbir mantığı yoktur” dedi.
Kültür ve Turizm İl Müdürlüğünün bu konuda duyarlı olmasını isteyen, Ercan Emengen, “İl müdürlüğünün yerli halktan ücret alınmamasını talep ediyoruz” şeklinde ifadelerde bulundu.
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




