İnzibat Köprüsünde Yetkililer Kayıtsız

Doğubayazıt'taki Devlet teşkilatı sadece siyasi konular ile alakadar oluyor.

24.12.2014 15:38:48 0
İnzibat Köprüsünde Yetkililer Kayıtsız

Haber: NEZİR ÇELİK

Şehir içindeki trafik kargaşasında ne devlet var ne trafik ışıkları var ne de belediye.

        İlçede bir toplantı ya da bir gösteri oldu mu her yerde devleti görmek mümkün ama İnzibat Köprüsünde devlet de yok belediye de…

         Kavşakta direksiyonu kuvvetli olan adeta geçiş üstünlüğüne sahip ve ancak onlar kısa sürede İnzibat Köprüsünü aşabiliyorlar, diğer kuralcı sürücüler ise muhtemel kazalardan korktukları için yollarını uzatarak ve mahalle aralarını dolaşmak suretiyle gidecekleri yere varmaya çalışıyorlar.

        Anlaşılır gibi değil öyle ki zaman, zaman köprü tamamen tıkanıyor. Hele hele Köprü üzerinde faaliyet gösteren seyyar işyerleri(el arabaları) de devreye girdimi o zaman sadece polis panzerleri ile köprüyü geçmek mümkün olabiliyor.
        İşin ilginç yanı ise insanların bu kadar sıkıntı çekmesinden yetkililerin kayıtsız kalmasıdır. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar bu kavşakta yeniden bir trafik ışığı tesis etmek çok mu zor, eğer yetki verseler kendi aramızda para toplar bu ışığı devreye sokarız. Baksanıza çevre yolunda bir ışık var orada sıkıntı yaşanmıyor. Işık olmadığı için bu kargaşa oluyor” dediler...

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33