İlginizi Çekebilir
İNEGÖL BELEDİYESİNDEN DOĞUBAYAZIT´A KONTEYNIR...
İnegöl Belediye Başkanı Alinur AKTAŞ Doğubayazıt sevdalısı...
İnegöl Belediyesi, "İki şehir, tek yürek" sloganı kapsamında kardeş belediye olan Doğubayazıt ilçesine 160 çöp konteyneri gönderdi.
İnegöl Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Yalçın Bayraktar, yaptığı açıklamada, yeni çöp konteynerlerinin şehrin kalabalık caddelerine kurulacağını söyledi.
Doğubayazıt´ta başlatılan temizlik seferberliğinin sürdüğüne işaret eden Bayraktar, "Bir yandan sokaklarımızı, mahallelerimizi çöp ve molozlardan temizlemeye devam ederken, diğer yandan 400 litre kapasiteli 160 adet yeni çöp konteynerimizi şehrimize kazandırdık." dedi.
Anahtar Kelimeler:
İNEGÖL
BELEDİYESİNDEN
DOĞUBAYAZIT
KONTEYNIR
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,36
-
GRAM ALTIN
6035,79% 0,94
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




