İMAM HATİP ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ BELEDİYE'DE

.

Eğitim 10.04.2015 10:00:19 0
İMAM HATİP ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ BELEDİYE

DOĞUBAYAZIT GAZETESİ

Doğubayazıt İmam Hatip Orta Okulu öğrencileri Belediye'yi ziyaret etti.

Öğrencileri ve öğretmenleri Doğubayazıt Belediye Eş Başkanı Delal Tekdemir, Eş Başkan Yardımcıları Berrin Öztürk ve Bülent Erşik, Yazı İşleri Müdürü Emin Akbudak karşıladı.

Öğrenciler Eş Başkan Tekdemir'e ilçe sorunlarına yönelik sorulara sorarken, çocuklar için projelere, yeşil alan ve parklara ağırlık verilmesi gerektiği bildirdiler.

Ziyaretin kendilerini memnun ettiklerini ifade Eş Başkan Tekdemir, ”Geleceğimizin inşasında, daha iyi yarınlar için bizler çocuklarımız için iyi bir kent inşa etmeliyiz. Bunun içinde elimizden gelen çalışmaları yapacağız” dedi.

/resimler/2015-4/10/1002009300845.jpg

/resimler/2015-4/10/1002152269925.jpg

/resimler/2015-4/10/1002285082759.jpg

/resimler/2015-4/10/1002427426716.jpg

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

29.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:36
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33