İlginizi Çekebilir
İMAM HATİP ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ BELEDİYE'DE
.
DOĞUBAYAZIT GAZETESİ
Doğubayazıt İmam Hatip Orta Okulu öğrencileri Belediye'yi ziyaret etti.
Öğrencileri ve öğretmenleri Doğubayazıt Belediye Eş Başkanı Delal Tekdemir, Eş Başkan Yardımcıları Berrin Öztürk ve Bülent Erşik, Yazı İşleri Müdürü Emin Akbudak karşıladı.
Öğrenciler Eş Başkan Tekdemir'e ilçe sorunlarına yönelik sorulara sorarken, çocuklar için projelere, yeşil alan ve parklara ağırlık verilmesi gerektiği bildirdiler.
Ziyaretin kendilerini memnun ettiklerini ifade Eş Başkan Tekdemir, Geleceğimizin inşasında, daha iyi yarınlar için bizler çocuklarımız için iyi bir kent inşa etmeliyiz. Bunun içinde elimizden gelen çalışmaları yapacağız dedi.




Anahtar Kelimeler:
İMAM
HATİP
ORTAOKUL
ÖĞRENCİLERİ
BELEDİYEDE
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




