İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KARABULAK YİBODA ÖĞRENCİLERE SAĞLIK TARAMASI YAPTI

.

Sağlık 1.06.2016 08:47:56 0
İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KARABULAK YİBODA ÖĞRENCİLERE SAĞLIK TARAMASI YAPTI

Doğubayazıt İlçe Sağlık Müdürlüğü İlçede bulunan Yatılı ve Taşımalı okullara Genel Sağlık Taraması yapmaya başladı. İlçe Sağlık müdürlüğü koordinatörlüğünde, Toplum Sağlığı Merkezi çalışanları ile birlikte ilk olarak Karabulak Yatılı Bölge Okulu öğrencilerine; 4 hekim, 1 Diş Hekimi ve 2 Hemşire olmak üzere 7 kişilik ekip halinde tarama yapıldı. Öğrenciler ilk ve orta okul olarak 2 gruba ayrılarak yaş gruplarına uygun olarak toplu yaşam yerlerinde hijyen, sağlıklı beslenme, uyku düzeni, kuduz hastalığı ve hayvanlarla bulaşan hastalıklar, haşerelerden korunma, ağız ve diş sağlığı, dişlerin nasıl fırçalanacağı gibi konular hakkında bilgilendirildi. Uygulanan her konu hakkında okula afişler asıldı ve eğitim esnasında broşurler dağıtıldı. 

/resimler/2016-6/1/0849497771655.jpg

/resimler/2016-6/1/0850053709533.jpg

/resimler/2016-6/1/0850160740937.jpg

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,56% 0,04
  • EURO

    52,87% -0,18
  • GRAM ALTIN

    6013,60% -0,24
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33