İlginizi Çekebilir
İL SAĞLIK MÜDÜRÜ DOÇ. DR. ESRA BEŞER’E BAŞARI BELGESİ
Doğubayazıt Gazetesi
Ağrı İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Esra Beşer, görev süresi boyunca sergilediği üstün gayret, başarılı çalışmalar ve olumlu hizmet anlayışı dolayısıyla başarı belgesi ile ödüllendirildi.
Ağrı Valisi iken Giresun Valiliği görevine atanan Sayın Mustafa Koç’un takdirleri ve imzalarıyla hazırlanan başarı belgesi, Vali Yardımcısı Sayın Tarık Buğra Seyhan tarafından Doç. Dr. Esra Beşer’e takdim edildi.
Sağlık alanında yürüttüğü özverili çalışmalarla dikkat çeken Doç. Dr. Beşer, kendisini onurlandıran bu anlamlı ödülün çalışma hayatında önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade ederek, hizmetlerine aynı azim ve kararlılıkla devam edeceğini belirtti. Beşer ayrıca, takdirlerinden dolayı Valilik Makamına şükranlarını sundu.
Sağlık hizmetlerinin niteliğini artırmaya yönelik çalışmalarıyla takdir toplayan Doç. Dr. Esra Beşer’in aldığı bu başarı belgesi, il genelinde memnuniyetle karşılandı.Program, karşılıklı görüş alışverişinin ardından sona erdi.
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




