İlginizi Çekebilir
İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU, SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ
Haber: Mehmet Cemil Baydar
Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, il genelindeki sağlık tesislerinde yürütülen değişim ve dönüşüm çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.
Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında sağlık kuruluşlarında devam eden çalışmalar değerlendirilirken, sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılan düzenlemeler de ele alındı. Dr. Mehmet Acu, tesislerdeki fiziki iyileştirmeler ve hizmet süreçlerine ilişkin yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.
İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, vatandaşlara daha kaliteli ve etkin sağlık hizmeti sunulması amacıyla sağlık tesislerinde değişim ve dönüşüm çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğü belirtildi.
Çalışmaların, “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” vizyonu doğrultusunda devam ettiği ifade edildi.

-
BIST 100
18433,07%0,57
-
DOLAR
46,46% 0,04
-
EURO
53,26% -0,07
-
GRAM ALTIN
6280,21% 1,22
-
Ç. ALTIN
10128,09% 0,44
Egazete
- Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
- Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
Ağrı
22.06.2026
- İMSAK 02:38
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:46
- YATSI 21:33




