İlginizi Çekebilir
Iğdır Devlet Hastanesine yeni MR cihazı
Iğdır Dr. Nevruz Erez Devlet Hastanesi bünyesine yeni MR (Manyetik Rezonans) cihazı kazandırıldı.
Konuyla ilgili olarak Hastane yönetimince yapılan açıklamada, "Modern teknolojiye sahip yeni cihazımız sayesinde vatandaşlarımıza daha hızlı, kaliteli ve güvenilir görüntüleme hizmeti sunulması hedeflenmektedir. Tanı ve tedavi süreçlerine önemli katkı sağlayacak olan MR cihazımız, sağlık hizmetlerimizin güçlenmesine büyük destek olacaktır. Yeni cihazımızın ilimize ve vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dileriz" denildi.
Açılış programına, İl Sağlık Müdürü Dr. Abaset Bağcı, Başhekim Uzm. Dr. Cafer Koçak ve yöneticiler katıldı. iha
Anahtar Kelimeler:
Iğdır
Devlet
Hastanesine
cihazı
-
BIST 100
17350,73%0,63
-
DOLAR
46,15% 0,06
-
EURO
53,36% 0,17
-
GRAM ALTIN
6062,06% 0,40
-
Ç. ALTIN
10013,24% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.9 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.6 ° / 9.8 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cumartesi 23.9 ° / 7.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
11.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:12
- İKİNDİ 16:09
- AKŞAM 19:42
- YATSI 21:28




