Iğdır Devlet Hastanesine yeni MR cihazı

Iğdır Dr. Nevruz Erez Devlet Hastanesi bünyesine yeni MR (Manyetik Rezonans) cihazı kazandırıldı.

Sağlık 16.05.2026 10:28:00 0
Iğdır Devlet Hastanesine yeni MR cihazı

Konuyla ilgili olarak Hastane yönetimince yapılan açıklamada, "Modern teknolojiye sahip yeni cihazımız sayesinde vatandaşlarımıza daha hızlı, kaliteli ve güvenilir görüntüleme hizmeti sunulması hedeflenmektedir. Tanı ve tedavi süreçlerine önemli katkı sağlayacak olan MR cihazımız, sağlık hizmetlerimizin güçlenmesine büyük destek olacaktır. Yeni cihazımızın ilimize ve vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dileriz" denildi.

Açılış programına, İl Sağlık Müdürü Dr. Abaset Bağcı, Başhekim Uzm. Dr. Cafer Koçak ve yöneticiler katıldı. iha

Anahtar Kelimeler: Iğdır Devlet Hastanesine cihazı
  • BIST 100

    17350,73%0,63
  • DOLAR

    46,15% 0,06
  • EURO

    53,36% 0,17
  • GRAM ALTIN

    6062,06% 0,40
  • Ç. ALTIN

    10013,24% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.9 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.6 ° / 9.8 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cumartesi 23.9 ° / 7.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

11.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:12
  • İKİNDİ 16:09
  • AKŞAM 19:42
  • YATSI 21:28