İÇİŞLERİ BAKANI SOYLU: ?KÜRTÇE TABELA TEKRAR ASILACAK

.

13.09.2016 11:55:49 0
İÇİŞLERİ BAKANI SOYLU: ?KÜRTÇE TABELA TEKRAR ASILACAK

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ağrı´nın Diyadin İlçe Belediyesinin indirilen Kürtçe tabelasının tekrar yerine asılacağını belirtti.

Soylu, Muş Havalimanında basın mensuplarına yaptığı açıklamada, Diyadin Belediyesinin tabelasının indirilmesinin işgüzarlık olduğunu söyledi.

Belediyenin indirilen Kürtçe tabelasının yeniden asılacağını aktaran Soylu, şunları kaydetti:

"Kürtçe de bizim bir dilimizdir. Bizim meselemiz terörledir. Talimat verdim o tabela aynen yerine asılacaktır. Bunun doğru olmadığını düşünüyoruz. Bu konuda daha önceden arkadaşlarımıza gerekli bilgiyi aktarmıştım. Zannediyorum ki süreç yanlışlığı söz konusudur.?dedi.(AA)

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33