HÜSEYİN DEMİR, ANJİYO OLDU

Doğubayazıt Gazetesi

Sağlık 17.11.2022 10:33:00 0
HÜSEYİN DEMİR,  ANJİYO OLDU

Gazetemizin Araştırmacı Yazarı ve DEMSA Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Demir, ağrı şikayetiyle gittiği hastanede anjiyo oldu.

Yapılan Anjiyo sonucunda kapalı olan kalp damarlarındaki sıkıntı giderilerek gerekli müdahaleler yapıldı.

İstirahat eden Hüseyin Demir’in sağlık durumun iyi olduğu öğrenildi, kendisine geçmiş olsun der, acil şifalar dileriz.

 

Anahtar Kelimeler: HÜSEYİN DEMİR ANJİYO
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33