HEKİMLERE “TÜTÜN BAĞIMLILIĞI VE TEDAVİSİ” EĞİTİMİ VERİLDİ

Doğubayazıt Gazetesi

Sağlık 10.07.2025 14:38:00 0
HEKİMLERE “TÜTÜN BAĞIMLILIĞI VE TEDAVİSİ” EĞİTİMİ VERİLDİ

Ağrı’da sağlık tesislerinde görev yapan hekimlere yönelik olarak “Tütün Bağımlılığı ve Tedavisi” konulu eğitim programı düzenlendi. Eğitime, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Metin Akgün ve Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Yasin Yüksel katkı sundu.

Eğitim kapsamında, tütün bağımlılığıyla mücadelede bilimsel temelli ve güncel tedavi yöntemleri ele alındı. Hekimlere, bağımlılıkla etkin mücadele yolları, bireysel danışmanlık teknikleri ve poliklinik hizmetlerinde uygulanacak standart yaklaşımlar aktarıldı.

Eğitimi başarıyla tamamlayan hekimler, Sağlık Bakanlığı’nın değerlendirmeleri doğrultusunda sigara bırakma polikliniklerinde görevlendirilecek. Bu kapsamda, hekimler vatandaşlara tütün kullanımını bırakma sürecinde bire bir danışmanlık ve profesyonel destek sağlayarak sağlıklı yaşamın teşvik edilmesine katkıda bulunacak.

Söz konusu eğitim, hem toplum sağlığının korunması hem de bağımlılıkla mücadelede sağlık personelinin donanımını artırma açısından önemli bir adım olarak değerlendirildi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33