HATİMLE TERAVİH GELENEĞİNİ YAŞATAN GÖREVLİLER İFTARDA BULUŞTU

Haber: Asım Ülgen

Güncel 2.03.2026 13:24:00 0
HATİMLE TERAVİH GELENEĞİNİ YAŞATAN GÖREVLİLER İFTARDA BULUŞTU

İlçemizde asırlık bir geleneği yaşatan din görevlileri, düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Doğubayazıt İlçe Müftülüğü koordinesinde gerçekleştirilen programda, Merkez Pasaj Camii’nde hatimle teravih namazı kıldırarak Ramazan ayının manevi iklimini camilere taşıyan hafızlar aynı sofrada buluştu.

İftar programına katılan İlçe Müftüsü İsa Demirkaynak, Kur’an hizmetkârı hafızlarla birlikte iftar yaparak, Ramazan ayı boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla kendilerine teşekkür etti. Müftü Demirkaynak, hatimle teravih geleneğinin yaşatılmasının manevi değerine dikkat çekerek bu kadim mirasın gelecek nesillere aktarılmasının önemini vurguladı.

 

Samimi bir hasbihal ortamında gerçekleşen programda; birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları öne çıkarken, din görevlilerinin gayretleri takdirle karşılandı. Program, yapılan dualarla sona erdi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33