?HALKIMIZ SUYU TASARRUFLU KULLANMALIDIR?

DOSKİ´den su kesintilerine yönelik açıklama

Yaşam 30.06.2016 21:08:18 0
?HALKIMIZ SUYU TASARRUFLU KULLANMALIDIR?

Doğubayazıt Su ve Kanalizasyon İşletmesi (DOSKİ) dört gündür ilçede yaşana su kesintilerine yönelik açıklama yaptı.

Doğubayazıt Su ve Kanalizasyon İşletmesi (DOSKİ) dört gündür ilçede yaşana su kesintilerine yönelik açıklama yaptı. Su kesintilerinin olmasının sebebini suyun tasarruflu kullanılmadığından kaynaklandığı belirtilen açıklamada, normal akış halinde Balık Gölünde isale hattı aracılığıyla depolara gelen suyun ilçeye yetmediğinden, halkın suyu tasarruflu bir şekilde kullanması çağrısında bulundu. 
Açıklamada ,?İki gündür ilçemizde su kesintileri yaşanmaktadır. Yaşanılan su kesintisi bizle alakalı herhangi bir teknik sorundan kaynaklanmamaktadır. Kesintinin olma sebebi halkımızın suyu tasarruflu şekilde kullanmadığından dolayıdır. Çünkü gün içinde depolar gelen su ilçeye yetmemektedir. Dört gündür bazı mahallelerin sokaklarına su akışı sağlanamamaktadır. Tüm ilçe halkının sudan faydalanması için halkımızın suyu bilinçli bir şekilde kullanmalarını rica ediyoruz? dedi.

/resimler/2016-6/30/2110113877730.jpg

  • BIST 100

    17924,23%-0,21
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,86% 0,04
  • GRAM ALTIN

    5959,88% -0,32
  • Ç. ALTIN

    9611,38% -1,63

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33