HACI ABDULHAMİT ÖZTÜRK VEFAT ETTİ

Öztürk´ün Cenazesi Eskişehir´de Defnedilecek

Yaşam 19.07.2015 10:46:32 0
HACI ABDULHAMİT ÖZTÜRK VEFAT ETTİ

Mehmet Koç

Uzun zamandan beri rahatsız olan Hacı Abdülhamit, Ramazan Bayramının 2. günü Hakkın Rahmetine kavuştu. Yaklaşık bir yıldan bu yana hasta olan merhum, Eskişehir´de tedavi oluyordu.

Hacı Abdülhamit yıllar önce Eskişehir´e göçmüş, daha sonra yakın ailesinin bir kısmı da Eskişehir´e gitmişti.

Doğu Beyazıt´ta yaşadığı dönemde özellikle aşiretler ve kişiler arasındaki nizaların giderilmesinde büyük rol oynayan Öztürk, ayrıca sürekli insanlarla diyalog halinde idi ve herkesin sorun ve sıkıntıları ile yakinen alakadar olan bir büyüğümüzdü. 

Allah Rahmet eylesin. Eşine, Çocuklarına, Kardeşlerine ve diğer yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • BIST 100

    17924,23%-0,21
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,86% 0,04
  • GRAM ALTIN

    5959,88% -0,32
  • Ç. ALTIN

    9611,38% -1,63

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33