Gürbulak`ta Taksici Eylemi

Taksi sürücüleri, yaşadıkları bazı sıkıntılar nedeniyle kontak kapattı

Sağlık 16.04.2011 00:00:00 0
Gürbulak`ta Taksici Eylemi

Gürbulak?ta Taksici Eylemi


Taksi sürücüleri, yaşadıkları bazı sıkıntılar nedeniyle kontak kapattı.


         Uluslararası taşımacılık yapan taksi sürücüleri, yaşadıkları bazı sıkıntılar nedeniyle kontak kapattı.


         Doğubayazıt?a bağlı Gürbulak sınır kapısından ıran a yolcu taşıyan sürücüler, yurda giriş sırasında gümrük kapısında uzun süre bekletikleri iddiasıyla kontak kapattı. Gürbulak sınır kapısı yolunu da trafiğe kapatan sürücüler, sorun çözülünceye kadar eylemlerini sürdüreceklerini kaydetti.


         Eylem yapan sürücülerin bağlı olduğu yurt dışı taşımacılığı yapan firma yetkilileriyle görüşen Diyadin Kaymakamı Berkant Sönmezay ile Gümrük Baş Müdürü Mehmet Çelebi, sorunları dinledi.


         Görüşmenin ardından sürücüler araçları kaldırarak, yolu trafiğe açtı.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33