İlginizi Çekebilir
GÖÇERLERİN YAYLALARA YOLCULUĞU DEVAM EDİYOR
KIŞIN HAVANIN SICAK OLDUĞU İLLERE GİDEN GÖÇERLERİN, YAZ MEVSİMİNİ GEÇİRECEKLERİ İLLERE YOLCULUĞU DEVAM EDİYOR.
Güneydoğu illerindeki besiciler, havanın ısınmaya başlamasıyla, hayvanlarını daha iyi beslemek için yaylaların yolunu tutuyor.
Yaz boyunca yaylalarda konaklayan besiciler, hayvanlardan elde ettikleri sütten yaptıkları yoğurt, tereyağı ve peyniri satarak ailelerini geçindiriyorlar.
Göçerlerden Şahin Sezgin, Mardin'den başlayıp, Erzurum'da son bulacak olan yayla yolculuklarının devam ettiğini söyledi.
Sezgin, "Kimi yaylacılar hayvanlarıyla yürüyerek yaylaya giderken, bazı aileler de araçlarla yaylaya ulaşıyor. Yılın bir kaç ayını burada geçirip, havalar soğuyunca yeniden memlekete döneceğiz." dedi.(aa)
Anahtar Kelimeler:
GÖÇERLERİN
YAYLALARA
YOLCULUĞU
DEVAM
EDİYOR
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,96% 0,28
-
GRAM ALTIN
5974,95% -0,07
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




