İlginizi Çekebilir
GENÇLİK MERKEZİNDEN İTFAİYE ÇALIŞANLARINA JEST
Doğubayazıt Gazetesi
25 Eylül 2022 İtfaiyeciler günü kapsamında Doğubayazıt Gençlik Merkezi çalışanları ve gönüllüleri, Gençlik Merkezi Müdürü Sevim ŞİMŞEK KONYAR'ın öncülüğünde sürpriz yaparak kutlama yapıldı.
Bu konuda düşüncelerini belirten Gençlik Merkezi Müdürü Sevim hanım, “İtfaiye Müdürü Murat SAYDAM desteği ile yangın ihbar varmış gibi Merkezimize çağırdık. İtfaiye çalışanları siren sesiyle kurumumuza giriş yaptıkları esnada karşılayıp gönüllülerimizle alkışlayıp, ikramda bulunduk. Bu vesileyle İtfaiye gününü içtenlikle kutluyorum” dedi.
Oldukça şaşıran itfaiye erleri ilk defa “Doğubayazıt'ta bir kurum günümüzü kutladı bize özel hissettirdi. Başta Kurum Müdürümüz Sevim ŞİMŞEK KONYAR'a sonrada çalışan ve gönüllülerimize teşekkür ettiler. Hayatın her alanında bulunan yardım meleklerinin günlerini kutlamaktan onur duyduk.” Dediler.
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




