İlginizi Çekebilir
ERZURUM ŞEHİR HASTANESİ’NE TÜP BEBEK MERKEZİ AÇILDI
Doğubayazıt Gazetesi
Erzurum Şehir Hastanesi’nde bölgeye hizmet edecek olan Tüp Bebek Merkezi’nin açılışı yapıldı.
Tüp Bebek Merkezi’nin açılışı için bir tören yapıldı. Açılışa, Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar ve diğer davetliler katıldı. Tüp Bebek Merkezi’nin açılışında konuşan Erzurum Başhekim Doç. Dr. İbrahim Hakkı Tör, Erzurum Şehir Hastanesi bünyesinde, modern teknolojinin tüm imkanlarıyla donatılan ve bölgedeki ailelere umut ışığı olacak Tüp Bebek Merkezi’nin kapılarını açtıklarını belirterek, "Doğu Anadolu’nun sağlık üssü olma vizyonuyla hareket eden hastanemizin bu önemli biriminin açılışını gururla yapıyoruz. Hem Erzurum hem de bölge için önemli bir birim. İnşallah bu anlamda beklentisi olan çiftlerimize umut olacak. Emeği geçen herkese teşekkür ederim" dedi.

Erzurum Şehir Hastanesi Başhekim Yardımcısı ve aynı zamanda Kadın Doğum Ve Kadın Hastalıkları Bölüm Başkanı Berrin Kadıoğlu, Doğu Anadolu Bölgesi’ne hitap edecek olan Tüp Bebek Merkezi’nin özellikle bu hizmete ulaşmak isteyen çiftler için bir çok anlamda kolaylık sağlayacağını ifade ederek, "Merkezimiz çocuk sahibi olmak isteyen çiftelere umut olacak. Modern ve güzel bir merkez oldu. Erzurum’da Üniversite ve özel bir hastane bu hizmeti veriyordu. Bizlerde bu birimlere nispeten bir rahatlık getireceğiz" diye konuştu. (İHA)
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,03
-
EURO
52,89% 0,18
-
GRAM ALTIN
5981,37% 0,03
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




