İlginizi Çekebilir
ENGELLERİ SEVGİ VE DAYANIŞMAYLA AŞAN PROGRAM
Haber: Zelal İlhan
10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında, Ağrı Valiliği himayelerinde anlamlı bir program düzenlendi. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, Vali Önder Bozkurt’un eşi Betül Bozkurt özel gereksinimli bireylerle bir araya geldi.

Program boyunca katılımcılarla yakından ilgilenen Betül Bozkurt, engelli bireylerin sosyal yaşamda daha aktif yer almasının önemine dikkat çekti. Her bireyin eşit yaşam haklarına sahip olduğunu vurgulayan Bozkurt, erişilebilir ve engelsiz bir yaşamın toplumun ortak sorumluluğu olduğunu ifade etti.

Samimi sohbetlerin ve çeşitli etkinliklerin gerçekleştirildiği programda, özel gereksinimli bireyler keyifli anlar yaşadı. Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlik, birlik ve dayanışma mesajlarıyla sona erdi.

-
BIST 100
18095,85%0,36
-
DOLAR
46,30% 0,05
-
EURO
53,80% 0,29
-
GRAM ALTIN
6449,22% 0,05
-
Ç. ALTIN
10503,11% 0,00
Egazete
- Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
- Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
17.06.2026
- İMSAK 02:37
- GÜNEŞ 04:32
- ÖĞLE 12:14
- İKİNDİ 16:11
- AKŞAM 19:45
- YATSI 21:31




