ENGELLERİ SEVGİ VE DAYANIŞMAYLA AŞAN PROGRAM

Haber: Zelal İlhan

Yaşam 15.05.2026 16:20:00 0
ENGELLERİ SEVGİ VE DAYANIŞMAYLA AŞAN PROGRAM

     10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında, Ağrı Valiliği himayelerinde anlamlı bir program düzenlendi. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, Vali Önder Bozkurt’un eşi Betül Bozkurt özel gereksinimli bireylerle bir araya geldi.

     Program boyunca katılımcılarla yakından ilgilenen Betül Bozkurt, engelli bireylerin sosyal yaşamda daha aktif yer almasının önemine dikkat çekti. Her bireyin eşit yaşam haklarına sahip olduğunu vurgulayan Bozkurt, erişilebilir ve engelsiz bir yaşamın toplumun ortak sorumluluğu olduğunu ifade etti.

     Samimi sohbetlerin ve çeşitli etkinliklerin gerçekleştirildiği programda, özel gereksinimli bireyler keyifli anlar yaşadı. Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlik, birlik ve dayanışma mesajlarıyla sona erdi.

Anahtar Kelimeler: ENGELLERİ SEVGİ DAYANIŞMAYLA PROGRAM
  • BIST 100

    18095,85%0,36
  • DOLAR

    46,30% 0,05
  • EURO

    53,80% 0,29
  • GRAM ALTIN

    6449,22% 0,05
  • Ç. ALTIN

    10503,11% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31