İlginizi Çekebilir
ELEŞKİRT`TE DOKTOR YOKLUĞU MAĞDUR EDİYOR
Eleşkirt ilçesinde çocuk doktorunun Ağrı`ya gönderilmesi vatandaşları zor durumda bıraktı.
Eleşkirt Devlet Hastanesi`nde görev yapan çocuk doktoru Sevgi Sipahi`nin Ağrı`da göreve başlamasının ardından ilçede bu alanda sorun yaşanmaya başlandı.
Cahit Arpacı adlı vatandaş rahatsızlanan 4 ve 5 yaşlarındaki iki çocuğunu hastaneye getirdiğinde çocuk doktorunun kent merkezine atandığını öğrendiğini belirtti.
Arpacı, zor durumda kaldıklarını belirterek, yetkililerin bu konuda çalışma yapmasını beklediklerini kaydetti.
Selçuk Şekerci ise 10 aylık bebeği Esma ile hastanede beklediklerini dile getirerek, "1,5 yıldır diş doktoru yoktu. Şimdi de çocuk doktoru gitti. Mağdur olduk" diye konuştu.
Anahtar Kelimeler:
ELEŞKİRT?TE DOKTOR YOKLUĞU MAĞDUR EDİYOR
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




