Eleşkirt Devlet Hastanesine çocuk doktoru atandı?

.

7.02.2017 09:25:19 0
Eleşkirt Devlet Hastanesine çocuk doktoru atandı?

Hastanede 2 yıldır boş bulunan çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı kadrosuna, Sağlık Bakanlığının atamasıyla Adem Koçak görevlendirildi.

Eleşkirt Devlet Hastanesi Müdürü Bülent Öztürk, gazetecilere yaptığı açıklamada, çocuk uzmanı doktorunun bugün itibari ile göreve başladığını söyledi.

Eksik olan diğer branşlara da atama beklediklerini belirten Öztürk, "Doktorların ilçemize gelmesi için mücadele verip bizlere yardımcı olan devlet büyüklerimize teşekkür ederim." dedi.

Yeni atanan Koçak da ilçe halkının gönül rahatlığıyla çocuklarını getirebileceklerini söyledi.(aa)

  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33