Eleşkirt Devlet Hastanesi’nde Modern Sterilizasyon Ünitesi Hizmete Açıldı

Naine Olcay Baran

Sağlık 21.05.2026 07:18:00 0
Eleşkirt Devlet Hastanesi’nde Modern Sterilizasyon Ünitesi Hizmete Açıldı

Eleşkirt ilçesinde sağlık alanında önemli bir yatırım daha hizmete girdi. Eleşkirt Kaymakamı Ömer Saygılı ile Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu ve beraberindeki yönetim ekibi, Eleşkirt İlçe Devlet Hastanesi’nde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesinin açılışını gerçekleştirdi.

Gerçekleştirilen açılış programında hastanenin hizmet kalitesini artıracak ve enfeksiyon kontrol standartlarını üst seviyeye taşıyacak olan yeni sterilizasyon ünitesinin önemi vurgulandı. Kurdele kesiminin ardından protokol üyeleri, ünitenin ilçeye ve hastaneye hayırlı olması temennisinde bulundu.

Açılış sonrası hastane birimlerini de gezen heyet, sağlık çalışanlarından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Servislerde tedavi gören vatandaşları da ziyaret eden yetkililer, hastalara geçmiş olsun dileklerini iletti.

Yeni hizmete alınan sterilizasyon ünitesinin, Eleşkirt Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha güvenli ve modern şartlarda sunulmasına katkı sağlaması hedefleniyor.

  • BIST 100

    17350,73%0,63
  • DOLAR

    46,15% 0,06
  • EURO

    53,36% 0,17
  • GRAM ALTIN

    6062,06% 0,40
  • Ç. ALTIN

    10013,24% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.9 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.6 ° / 9.8 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cumartesi 23.9 ° / 7.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

11.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:12
  • İKİNDİ 16:09
  • AKŞAM 19:42
  • YATSI 21:28