İlginizi Çekebilir
Eleşkirt`te otopark yapımı
Eleşkirt Belediyesi tarafından kapalı otopark yapımı sürdürülüyor.
Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Sarı, yaptığı açıklamada, belediye iş merkezinin zemin katında kapalı otopark çalışmalarında son aşamaya gelindiğini söyledi.
Otoparkın bir hafta içerisinde faaliyete geçeceğini ifade eden Sarı, "Otoparkı hizmete sokarak, cüzi fiyatlarla halkımıza hizmet edeceğiz. Aylık ücreti 50 lira olacak. Özellikle kışın önemli bir ihtiyacı karşılayacak" diye konuştu. (AA)
Anahtar Kelimeler:
Eleşkirt`te otopark yapımı
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




