İlginizi Çekebilir
EKİN ZAMANI BAŞLADI
ÇİFTÇİLER HAYVANLARININ KIŞLIK YEM İHTİYACINI KARŞILAMAK İÇİN MESAİ YAPIYOR
biçtikleri otu patoz makinesinde saman haline getiriyor.
Elde ettikleri samanı traktörlerle köylerine taşıyarak istifleyen çiftçiler, kış boyunca bu otlarla hayvanlarını besliyor.
Alazlı köyünde çiftçilik yapan Mikail Öztürk, bu yıl yağışların beklenen seviyede olmasının tarım alanlarındaki verimliliği artırdığını söyledi.
Sıcak havaya rağmen ot biçme mesailerinin başladığını belirten Öztürk, şunları kaydetti:
"Geçimimizi tarım ve hayvancılıkla sağlıyoruz. Sabah erken saatlerde tarlalarımıza gidiyoruz. Gün boyu biçtiğimiz otu saman yaparak traktörlerle köye taşıyoruz. Hayvanlarımızın kışlık yem ihtiyacını bu şekilde karşılıyoruz. Kış mevsimi çetin geçtiği için 5 ay hayvanlarımızı ahırlarda beslemek zorunda kalıyoruz."
Çiftçi Muhammet Işık ise sabah başlayan mesailerinin geç vakitlere kadar devam ettiğini dile getirdi.(aa)

-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,54% 0,02
-
EURO
52,76% -0,17
-
GRAM ALTIN
6029,73% 0,02
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




